Powered by Blogger.

Advertisement

The incredible eight-inch heels

Soms denk ik dat hoe hoger de hakken van mijn pumps, hoe beter. Maar als ik zeg 'hogere' Ik wil niet echt zeggen dat een hak moet langer zijn dan 6 of 7 inch, en het zeker moet komen met een platform om de juiste balans te houden. Echter, Christian Louboutin besloten om ons allemaal verrassen door het creëren van een schoen met een acht-inch stiletto in een ballet stijl. Te oordelen naar de foto beschikbaar op het web is er nauwelijks een meisje dat kon echt dragen dergelijke schoenen. Hoewel we altijd Lady Gaga ...

Christian Louboutin zei over zijn ontwerp:

     Ik kon het niet helpen dat geïnspireerd door Engels Nationale Ballet ... na alle ... is niet het klassieke ballet dansen pantoffel de ultieme hak? De hiel waardoor dansers dichterbij dan alle andere vrouwen naar de hemel, dichter bij de hemel! "

Christian Louboutin het ontwerp van deze ongelofelijke schoenen om af te veilen, samen met een aantal andere mode-items aan middelen voor het Engels Nationale Ballet te verhogen. De zijde Swarovski bezette hakken zijn slechts een van de vele veel u misschien geïnteresseerd in Designers waaronder Erdem, Giles Deacon, Moschino, Roksanda Ilincic en Julien Macdonald hebben gemaakt speciaal ballet geïnspireerde
stukken voor de veiling. stukken voor de veiling.



Share/Bookmark
















































  © Blogger templates The Professional Site by wabewa.com 2008

Back to TOP