Powered by Blogger.

Advertisement

Michael Rooney wants to dance with Aishwarya Rai's baby

Er is een bijzondere aanvulling op de lijst van de bewonderaars van B-Town schoonheid Aishwarya Rai Bachchan, en het is de legendarische kind acteur Mickey Rooney's Hollywood's zoon, de internationaal gerenommeerde choreograaf Michael Rooney Hollywood.

Michael is heel graag een dag werken met Aishwarya. "Ik ben helemaal onder de indruk van Aishwarya Rai," Michael zegt als ET Struggles op haar naam goed te krijgen, "Ik wil echt aan de slag met haar." Toen vertelde dat Ash is zwanger van haar eerste kind, was de choreograaf Overweldigd.

"Oh mijn God! Ik wil haar en haar baby al het geluk, veel geluk en warme wensen te sturen, 'zei hij. "Het is een jongen of een meisje?" Vroeg de choreograaf toevoegen, "Ik hoop dat de baby gezond is, en hopen dat hij / zij opgroeit tot een danser (lacht) ... die ik Zal een dag werken."
Hij is niet alleen geslagen met Aishwarya, dronk alles wat met Bollywood. Hij geef toe dat die verslaafd zijn aan het kijken naar Hrithik Roshan starrer Koi Mil Gaya. "Ik zag deze film Koi Mil Gaya Sommige vijf tot zes jaar geleden. Ik zag het en ik zag gram het opnieuw en opnieuw ... Ik was helemaal gefascineerd ... Wat penpunt! De dansvormen waren zo blij en snel. Ik heb echt genoten van het ", zegt Michael. "Ik wil nu choreograferen voor Bollywood", zegt de choreograaf Wie wil er binnenkort live-muziek. Wie weet kan het Evenementen En wie weet, misschien zien we Ash de hoofdrol in zit!

De choreograaf Wie heeft verscheidene sterren dansen - de meest recente bestanden Wezen Acteurs Jason Segel en Amy Adams in de komende dans film The Muppet - Had het populaire choreografie Kylie Minogue Cant Get You Out of My Head video, en ook enkele populaire bekroonde Jork video's zoals B Het is Oh So Quiet en Fat Boy Slim's Praise You.
  

Share/Bookmark
















































  © Blogger templates The Professional Site by wabewa.com 2008

Back to TOP